Kennismaking met Mindfulness

Hilversum

Wil je je meer focussen op het heden en je minder zorgen maken over het verleden of de toekomst? Mindfulness kan daarbij helpen. Mindfulnesstrainer Zohair Elabd laat je tijdens deze workshop kennismaken met mindfulness: wat is het, wat is het niet en hoe kan mindfulness ons helpen in het dagelijks leven?

Zohair laat je de kracht van mindfulness …

Zohair laat je de kracht van mindfulness aan den lijve ervaren zodat je ook echt voelt wat het voor je kan doen. Met mindfulness focus je op wat je denkt en voelt zonder erover te oordelen of dit te willen veranderen. Ook geeft Zohair je tools in handen zodat je hier thuis mee aan de slag kunt.

“Practicing mindfulness meditation is taking a break from our struggle to survive. Instead of leaning toward our future plans or burdening ourselves with worries from the past, we can simply sit down and relax in the present moment. This is how the power of mindful presence dawns. Mindfulness meditation is more of an un-training than trying to do something new. Meditation tunes us in to the flow of our natural communication system.”
– Susan Gillis Chapman –

De workshop is onderdeel van de tweeluik ‘Mindfulness op de Hoorneboeg’. Deze eerste workshop vormt een ideaal startpunt om met mindfulness aan de slag te gaan. Uiteraard is het ook mogelijk om één van beide workshops te volgen. Met of zonder ervaring ben je van harte welkom!

• Maandag 30 september 2024 19.30 - 22.00 uur

• € 49,50