Sorry, deze activiteit is niet meer beschikbaar

Junior Nieuwsfotografie Wedstrijd | Zilveren Camera

Hilversum

Ben je 8 t/m 13 jaar of 14 t/m 18 jaar, doe dan mee met de Junior Nieuwsfotografie Prijs fotowedstrijd. Laat jouw nieuws zien in een serie van twee of drie foto’s of in één enkel beeld en vertel zo jouw verhaal. Meedoen kan tot en met 2 april.

Hoe doe je mee?
1. Mail jouw nieuwsfoto (enkele foto of een serie van twee of drie foto’s) naar wedstrijd@museumhilversum.nl. Je mag maximaal drie keer inzenden!
2. Vertel: je voornaam en achternaam, geboortedatum, woonplaats.
3. Geef je foto of serie een titel en geef een korte omschrijving.

De jury selecteert drie foto’s in iedere categorie. Jouw inzending moet voldoen aan de wedstrijdvoorwaarden. Meedoen kan tot en met dinsdag 2 april.

Wat valt er te winnen?
In beide categorieë…

Hoe doe je mee?
2. Vertel: je voornaam en achternaam, geboortedatum, woonplaats.
3. Geef je foto of serie een titel en geef een korte omschrijving.

Wat valt er te winnen?
In beide categorieën kiest de jury een 1e, 2e en 3e plaats met een feestelijke prijsuitreiking in Museum Hilversum op zondag 7 april 2024.
Misschien win jij wel de titel ‘Junior Nieuwsfotografie Prijs 2024’. De winnaars ontvangen een oorkonde en één van de toffe prijzen die beschikbaar worden gesteld. Houd de website van Museum Hilversum in de gaten voor deze prijzen.

Over de Junior Nieuwsfotografie Prijs De Junior Nieuwsfotografie Prijs is een initiatief van Museum Hilversum. Ze onderstreept hiermee het belang om journalistiek onder de aandacht te brengen van de jeugd en hen mediawijs op te laten groeien. De Junior Nieuwsfotografie Prijs wordt in samenwerking met stichting De Zilveren Camera georganiseerd, in de flank van de jaarlijkse expositie Zilveren Camera met de foto’s van de volwassenenwedstrijd.